Agnieszka Radzimska – Kowalik – Prezes Fundacji Mikroakademia, trenerka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, tutor, doradca zawodowy, coach,

Absolwentka Studium Kierowników Projektów Europejskich ARP, Studiów Podyplomowych w zakresie Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich ARG, XVII Szkoły trenerów Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, Szkoły tutorów Collegium Wratislaviense oraz Studiów Podyplomowych Doradztwo Zawodowe i Coaching Kariery Uniwersytetu Merito.

Magister Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Ekonomiczny, kierunek: stosunki międzynarodowe w zakresie: handel zagraniczny).

Od 2006 koordynatorka (m.in. główna, finansowa, monitoringu i kontroli) ponad 10 projektów POKL w komponencie regionalnym oraz krajowym o łącznym budżecie ponad 30 mln PLN (m.in. 3.3.4.POKL budżet 12,5 mln PLN – Ministerstwo Edukacji Narodowej, 4.3. POKL budżet 5,8 mln PLN – Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego), koordynator projektów w Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych. Obecnie pracuje jako Koordynator Biura Karier oraz Pełnomocnik Rektora ds. osób z niepełnosprawnościami w Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych.

Co roku pozyskuje granty (FIO, Aktywni+, fundusze norweskie, ministerialne, unijne) na projekty obywatelskie i edukacyjne realizowane przez Fundację Mikroakademia, m.in.: Turniej debat oksfordzkich szkołą kultury dialogu obywatelskiego na Pomorzu, Akcelerator senioralnej aktywności, Nie toleruje przemocy, Akcelerator karier ,Akademia senioralnej aktywności.

Prowadzi szkolenia dla pomorskich organizacji pozarządowych m.in. z zakresu procesu planowania projektów, dla seniorów – „Lokalny animator kultury”, „ABC wolontariatu” oraz warsztaty dla młodzieży rozwijające kompetencje społeczne np. w zakresie autoprezentacji i skutecznego porozumiewania się oraz technik debatowania. Jest współautorem książki „Wykorzystaj przetarte szlaki ekonomii społecznej” oraz redaktorem i wydawcą „Kulinarne skarby Przezmarka”, „Bajka Edukacyjna”, „Nie toleruję przemocy”. Prowadziła zajęcia dla dzieci – „Warsztaty dziennikarskie”, „Bajkowa podróż po Europie” oraz „Jak powstaje książka”,

W Fundacji jest koordynatorem projektów, prowadzi również mentoring, warsztaty oraz superwizje, jest odpowiedzialna za kontakty ze szkołami, pomorskimi NGO, GOKami itp.

Mariusz Kowalik – wiceprezes Fundacji, reprezentował pomorskie organizacje w Komitecie Monitorującym Program Operacyjny Polska Cyfrowa, Magister Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Nauk Społecznych, kierunek: politologia), absolwent Studium Menedżerskiego dla Kadry Kierowniczej Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich ARG oraz Studiów Podyplomowych WSB „Aplikacje i usługi internetowe”, Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Merito „Architekt rozwiązań IT w chmurze obliczeniowej”, koordynator projektów unijnych w komponencie regionalnym oraz krajowym, koordynator inicjatyw lokalnych, prezes Towarzystwa Debat Obywatelskich, specjalista ds. mediów społecznościach Fundacji Mikroakademia, specjalista ds. wsparcia technologicznego Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych.

W projektach jest odpowiedzialny m.in. za ich upowszechnianie w sieci www oraz kampanie w mediach, zajęcia warsztatowe z obszaru cyfrowego, koordynację projektu

Danuta Radzimska – edukatorka Fundacji Mikroakademia, nauczycielka matematyki, pedagog. Przez10 lat pełniła funkcję komendantki hufca ZHP. Współpracuje z Fundacją przy realizacji projektów edukacyjnych, głownie jako koordynatorka merytoryczna, a także od 2015 r. jako juror w turnieju debat oksfordzkich dla szkół średnich, kierownik ds. pedagogicznych obozu dla dzieci z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym (głównie z problemami alkoholowymi) współautor programu wychowawczo-edukacyjnego pracy z dziećmi z gmin województwa zachodniopomorskiego, jako doświadczony senior 70+ specjalista ds. merytorycznych w projektach senioralnych, współpracuje z prowadzącymi zajęcia tak aby ich program był dostosowany do możliwości percepcyjnych seniorów.

Grzegorz Kowalik – animator, student Politechniki Gdańskiej na kierunku Data Engineering (ETI/WZiE), organizator konferencji TEDx Politechnika Gdańska w listopadzie 2023 r., w fundacji jest odpowiedzialny m.in. za wsparcie technologiczne, prowadzenie zajęć informatycznych dla dzieci i młodzieży oraz animację m.in. w zakresie gier planszowych, RPG czy filmową.

Karol Świtajski – założyciel zespołu, muzyk, DJ, producent muzyczny, multiinstrumentalista, autor wielu projektów muzycznych, w tym 5-ciu produkcji musicalowych granych w całej Polsce, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Teatralnego „Ingenium” i

Anna Markowska – absolwentka historii sztuki, pracy socjalnej i pedagogiki na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych na kierunku instruktor teatralny. Absolwentka kursu reżyserii teatralnej, instruktor teatralny. Autorka libretta i reżyser musicali tj. „Chłopcy z Placu Broni”, „Mały Książę – w podróży do ludzkich serc” i „Ponad strachem”. Od 2016 roku koordynator projektu „Chemia Teatru” w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

Marek Kurkiewicz – dyrektor artystyczny i twórca Teatru 3.5, gdzie tworzy autorskie spektakle. Aktor m.in. spektakle: „Galop” w reż. Joanny Czajkowskiej (Sopocki Teatr Tańca), „Ostatniej Wieczerzy” w reż. Piotra Wyszomirskiego. Współpracuje z Teatrem Węgajty, a także z poznańskim Teatrem Ósmego Dnia grając rolę w spektaklu pt. „Arka”. Inicjator i animator długofalowych przedsięwzięć związanych z edukacją kulturalną i upowszechnianiem kultury takich jak: Wytwórnia Kultury BO-TAK w Dzierzgoniu, „Latający Dom Kultury”, „Niezły Cyrk”, „Teatr Ludzi-Budzi”. Jest autorem i reżyserem spektakli: np. „We dwoje” (2017), „Sztetl -Welt op.3” (2018), „Can’t Escape” (2019), „Ziemia jest Płaska – Dzbanie!” (2019), “Sztetl-Welt op4.”